Better With You.

Mors dag.
Började med att man vaknade aptidigt och fick frukostbesök.
Det var CP och Bex.
Var galet trevligt fram tills det ögonblicket min kära mor ringde och frågade vart jag höll hus.
Hela familjen satt hos henne och skulle äta middag.
Så blev ett rejält löppass för min del.
Kommer fram ganska jättedöd, men jag var ändå där.

Så det blev mys med familjen, tårta och annat gott.
Efter det fick jag ett till ryck och fick för mig att springa till åkervägen, även där kommer jag fram helt död.
Resten av kvällen blev väl ett enda stort skrattanfall.

Känner mig lite tråkig nu som bara punktar upp allt jag gjort idag.

Men iallafall, riktigt härlig dag.
Som "avslutades" på bästa sätt.
Träffade mitt underbara blockmongo i centrum och tog en liten promenad hem till mig.

Nu känner jag mig dock lite rastlös så blir nog en promenad igen.

Ska börja ta lite bilder numed så det blir lite roligare här.

bla,bla,bla.



Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ditt sepemongo, du är för underbar!

Det känns ganska jättetråkigt när man inte är med dig.. Puss

2011-05-29 @ 22:41:51
URL: http://dextah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0