I Have Heartbeats Again.

Detta inlägget blir till just för jag inte kan göra mycket annat.
Det regnar riktigt mycket och det är åska och blixtar!

Jag hade tänkt ta en promenad till åkervägen och fördriva tid där.
Innan en av världens mest underbara människor kommer hit.
Istället för åkervägen blev det sängen, lyssna på åska och Fever Ray.
Tiden går apsakta och jag är ensam, funkar inget bra!

Ska snart plocka ihop allt i köket som är kvar från när jag målade om.
Måste ju vara städat när man får finbesök.

Man kanske ska ut och hoppa i vattenpölar sen i brist på annat?

Fan vad random jag känner mig idag, högst ointressant inlägg detta.
Jag har ett nytt kuddfodral som jag älskar, haha.
Och allt känns bara jävligt bra just nu.

Nu kommer jag inte på mer, förutom att jag är galet sugen på våfflor!

I'm out!

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0