Youre All That I Want.

Sitter just nu hos Jio och vi försöker bli ekonomiskt oberoende i form av att spela på trav.
Det går väl inte sådär överdrivet bra men vafan, vi har kul iallafall.

Jag är nog mer intresserad av att käka kakorna som står här brevid mig.

Igår var en riktigt härlig dag, var med Emma större delen av kvällen.
Hur fin människa som helst!
Happyface!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ta det lite lugnt här ett tag.

Har inte mycket intressant alls att skriva.
Mitt paket från
CoolStuff har äntligen kommit, som innehåller bland annat ett blodigt duschdraperi, och en morsdagspresent till min kära mor.

Nu är det bara ett annat paket med en apsnygg tröja att vänta på från
BlueFox.

Bilder på alla saker kommer nog upp inom några dagar, när allt har kommit fram och uppackat!


Dagens låt: Elliott Smith - Say Yes
"I'm inlove with the world, trough the eyes of a girl"


Ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0